Monday, 26 May 2014

Kami Bahagia 👪



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Nak luah kan sikit kat sini, kalau sesiapa yang follow ieyna untuk tahu apa kembangan kehidupan ieyna silakan.. Nak tgk apa ieyna buat , ieyna mkn, ieyna susah, ieyna sedih, ieyna suka dll apa-apa lah.. Silakan , ieyna bahagia sangat dan tak tergugat pun dalam kehidupan Rumah Tangga ieyna smp nak gaduh cerai berai... Percaya pada satu apa yang datang ada hikmah ... Lah Tahzan (Allah Ada Di Sisi) 

Bila isu ini diungkit dan bertambah2 yang datang .. Kami bahagia dan tiada apa pun buat kami berbesan bergaduh , bermasam muka  ... Buat la , Cakap la , Perhatikan lah kehidupan kami , sbb kami tak rugi apa-apa malah terasa istimewa sbb semua nak tahu .. Kadang org macam anda nie cemburu kot apa yg sy ada, Ya ieyna bukan hidup kemewahan dgn harta benda, keemasan intan berlian tapi kami bahagia hidup sederhana , Alhamdulillah rezeki tak banyak tapi tak putus-putus masuk ..  

Jodoh pertemuan di tangan Allah, kita merancang Allah menentukan .. Siapa pilihan kita itu dah tertulis .. Kenapa nak dipertikaikan Ketentuan Ilahi?? , nak bercakap pilihan ieyna salah?? Allah dah tentukan jodoh ieyna bersama lelaki yang berserdahana.. Kalau kita pilih yang kaya raya kadang belum tentu kita berkekalan .. Cari lah pasangan yang serasi dan memahami , harta benda kita boleh cari dan usaha sama-sama. . . 

Pasal lain yang anda semua katakan ieyna tak amik kisah pun, benda tak betul dan nk dibetulkan pun xguna.. "alhamdulillah" dan "istifar" sahaja yang mampu dilafazkan.. Terima Kasih ^^

Setiap Manusia ada kekurangan , Setiap manusia ada buat kesilapan.. Kalau ieyna dan husband buat salah dengan anda secara tak segaja atau segaja .. Kami Mintak maaf .. Tapi kalau anda tak abis - abis nak cerita dan bukak sesuatu aib seseorg .. Buat lah sy xlarang tapi anda terima la balasan di akhirat kelak .. 

*Membuka aib seseorg bererti anda membuka aib anda sendiri* 



Perkahwinan kami dah 9 bulan ++, Hampir Nak setahun perkahwinan kami  Dan kami tengah menunggu kelahiran seorg khalifah dalam masa sebulan ++ lagi .. Kami Bahagia dan Tak Sabar nak tunggu BabyNSI keluar .. 

Kehidupan Kami Sederhana Dan Kami Suami Isteri cukup makan minum dan tak ada sampai kebulur tak dapat makan .. 

Kalau mcm nie nak kena hari-hari update masakan dan snap tunjuk apa yang kami makan >, *
HAHAHA

1 comment:

  1. jgn peduli dengan org yg dengki.teruskn hidup.sgla kkurgn djadikan point untk musnhkn rmhtga org.sbg istri kita terima apa adanya suami kita :) semoga dpt baby comel :)

    ReplyDelete